tisdag 12 augusti 2008

Det är seeegt

att börja jobba igen efter 5 veckors ledighet. Fy 17 för att behöva gå upp före kl 06 på morgonen
Och eftersom det är lite synd om mig så måste jag ju tröstas, och det görs bäst genom att shoppa, eller hur?!
Så jag tog en sväng in på Ohlsons stuvar efter jobbet och fyndade lite stuvar, bla ett döskalle-tyg som passar perfekt till baksida på det täcket som jag ska sy till sonen. Dessutom har jag varit hos Ylva som har Ylvas Quiltrum och handlat lite. Och i brevlådan låg ett mönster som jag beställde härom dagen. Med andra ord blev det en ganska bra dag trots att jag var tvungen att jobba.

Tygerna jag köpte av Ylva ska bli ett till täcke i 4-patch stacked posies, för det var så hiiimla kul att sy!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...