söndag 5 oktober 2008

Årsmöte

Denna helg har Rikstäcket haft årsmöte. Kviltare från hela landet (och även några från våra grannländer) har träffats i Södertälje för att umgås, shoppa, gå kurser och ha det allmänt bra. Jag har träffat många trevliga männsikor i helgen, både gamla och nya bekanstskaper. Kul!

Och så har jag gått kurs: Textila bilder för Susan Dahlberg. Denna kurs började med en brant uppförsbacke innan jag nådde krönet. Jag var nästan färdig att ge upp... hur skulle det kunna bli en vacker bild av dessa chiffongbitar??  Det kändes verkligen hopplöst! Men så hände något,.. plötsligt började en bild träda fram. Sen var det bara nerförsbacke:o) Och för en gångs skull slutade jag en kurs med något som är klart!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...