måndag 19 oktober 2009

Oops!

Nu har det visst gått så där lång tid igen sen jag bloggade sist. Det blir så när själva livet kommer emellan.
Förra helgen fick jag i alla fall lite sytt. Jag var testsömmerska åt Lizzan och fick sy en skärmatteväska. Jag rotade i min scrapslåda och det allra mesta är scraps i den här väskan. Jättekul att sy och det är perfekt storlek på väskan. Mönstret finns nu att köpa i Lizzans blog.



I dag har jag varit och shoppat. Jag fick syn på dessa muffinsformarna i porslin i förra veckan och kunde helt enkelt inte låta bli att köpa ett par stycken. Gissa om det var svårt att välja ut bara två stycken! Jag kommer inte använda dem som muffinsformar utan de får vara till pynt och att förvara småsaker i. Är de inte alldeles underbara??

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...