söndag 7 augusti 2011

Semester

Sista dagen på den här semesterperioden. Och jag tog visst semester från bloggen också!

I morgon bitti ringer väckarklockan så där rysligt tidigt och det är dags att gå till jobbet igen. Men bara 5 dagar, sedan väntar en sista semestervecka innan det är full fart igen.

Jag ville verkligen inte packa den slitna Glidelåsväskan igen. Så idag blev det till att sätta fart med den nya väskan. Är hyfsat nöjd med den, den kunde kanske varit lite djupare. Jag testar ett tag och så får jag putsa på modellen, som nästan mer är en kasse, till nästa gång.


en (eller två) ficka inuti

Lite bilder tagna under semestern




Lokalgruppen som jag är med i, Törnrosorna, hade utställning i Salems kyrkskola tidigare i sommar. Hade du inte möjlighet att se utställningen har du ändå chansen, för nu finns bilder från utställningen i Törnrosornas blogg.

6 kommentarer:

Lizzan sa...

Skönt att ha semester i etapper, blir inte lika tungt att starta igång då.... Snygg väska

annemarlen sa...

Min ledighet närmar sig slutet den också...
Väskan är jättefin.
Kram!

evaj sa...

Tror att Johansson och jag ska ta en semestervecka oxså!!haha!!
Snygg väska!!
Kramar

Ingaredstoka sa...

Vilken fin väska du sytt! Gillar tygvalet skarpt. Försöker sy en ny väska till jobbet också men det går oerhört trögt.
Har en tid kvar av min semester, tack o lov...
Kram Susanne

Maja sa...

Gillar din nya väska!
Hoppas att dagen gått bra!
Kram Maja

Anonym sa...

Snyggt tyg till en snyggväska.

Har en drygt en vecka kvar på ledigheten, ser inte fram emot att börja :-(

Kram Lena P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...