fredag 19 december 2008

Så där ja!

Nu är sista arbetsdagen innan jul avklarad. Jag har nio dagars ledighet och ska inte vara tillbaks på jobbet förrän den 29 december. Himmel vad skönt!!! Å andra sidan ledig vet jag ju inte... Huset ska städas och pyntas. Diverse julmat och kanske lite godis ska fixas. På julafton invaderar delar av släkten och då blir det väl lite mer jobb i köket osv osv.  Nåja lite ledighet ska jag nog hinna med :o)
Häromdagen landade ett fint paket i brevlådan. Jag har varit med i en Jul-swap. Vi skulle sy en väska efter ett mönster från Ottobre. Tyg och dekorationer fick vi välja själva. Den här fina väskan skickade Lena till mig


Och den här väskan har jag sytt och skickat till Lena






Jättekul aktivitet, men hu vad svårt det är att sy till någon som man inte känner!

Nu är det väl lika bra att fortsätta med städningen. Ju förr jag är klar med den, desto mer ledighet blir det!

Ha en riktigt mysig fjärde advent!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...