onsdag 25 februari 2009

Bokrean

Tack för alla krya-på-dig-hälsningar jag fått, de värmer! Förkylningen har vänt åt rätt håll, men hostan är inte rolig. Halsen känns om om jag kört ett rivjärn upp och ner några gånger.
Bokrean började igår, och jag har fyndat lite. Fast jag inte ens varit utanför dörrn :-) Jag hade förhandsbokat lite böcker på http://www.bokus.com/ och de kom idag. Det är ju alltid lite chansning att handla böcker utan att kunna bläddra i dem, men när den dyraste boken kostar 59 kronor så chansar jag gärna.


Jag har bara hunnit ögna igenom dem än. Kreativa lappidéer var kanske inte riktigt i min smak, men lite inspiration kan den allt ge.  Å andra sidan är bandbroderiboken en bok jag kan sitta och dregla över i många timmar, så det jämnar ut sig.

Snön som kom i helgen börjar nu smälta bort, trist! För vad man än tycker om snön, så nog är det vackert. Innan det började töa hann jag att fota en av våra marschallhållare, den såg mest ut som en jättemuffin.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...