fredag 26 juni 2009

Jodå, jag lever

Även om det inte verkar så... Tiden rusar iväg och jag hinner inte riktigt med.
Dagen före midsommarafton låg det ett trevligt paket i brevlådan. Linnea Artline hade i vintras en tävling där jag deltog med två broderier. Och när hon drog vinnare för ett litet tag sedan hade jag turen på min sida. Detta fina charmpack hade Eva från Minneva skänkt i vinst. Tusen tack till Linnéa och Eva! Jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra med tygerna ännu, men det ger sig.


Jag vill göra lite reklam för den utställning som min lokalgrupp Törnrosorna ska ha i sommar. Den 6 juli tom 2 augusti har vi sommarutställning i kyrkskolan vid Salems kyrka ca 3 mil söder om Stockholm. Information om öppettider och vägbeskrivning hittar du på Törnrosornas hemsida. Har du vägarna förbi så är du varmt välkommen!
Denna vecka har barnen åkt till mormor och morfar på landet, så det är väldigt tyst här hemma. Förhoppningsvis kan jag få tummen ur ändan och sy lite. Jag skulle åtminstine behöva kvilta ett täcke som ska vara klart till utställningen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...