torsdag 6 augusti 2009

Paket i brevlådan

För en tid sedan hade Pumlans flitiga fingrar en giveaway. Denna gång hade jag tur och blev en av vinnarna. I dag hade brevbäraren med sig ett paket till vår brevlåda som innehöll massa godsaker, tre FQ, en liten söt quilthängare med ett hjärta samt några fina knappar (Pumlan säljer knappar i Pumlans Second hand knapp-shop)

Ett stort varmt tack till Pumlan för de fina vinsterna!!!


Vi har varit i vår husvagn en vecka och jag har längtat så förfärligt efter mitt syrum, mina tyger och min symaskin. Det var så skönt att komma hem i går och se att allt fanns där och väntade på mig :o) I morgon sticker familjens killar tillbaka till husvagnen över helgen, medan jag och dottern stannar hemma. Risken är överhängande att det blir några sy- och pysseldagar här hemma!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...