fredag 24 juli 2009

Lata dagar på landet

 Första semester veckan har passerat i en väldig fart. Jag har inte riktigt fattat att det redan gått en vecka, för jag har varvat ner ordentligt! Jag och barnen är på mina föräldrars landställe och lever lyxliv och blir bortskämda med god mat och fika.
Däremellan har jag hunnit sy lite. Jag tog med mig ett gammalt UFO, en löpare som har legat i nästan tre år, men nu är den klar!
Det är en höstlöpare i dubbla blockhus, alltså en till vändbar löpare, den ena sidan med äpplen


                 
och den andra sidan med höstlöv


Och så börjar min son i första klass om en dryg månad, så ett nytt pennfodral är ett måste. Det fanns lite rester av tygerna från pirattäcket så dessa fick det bli


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...