måndag 7 december 2009

Paket, shopping och OPAM

Idag när jag kom hem låg ett paket i vår brevlåda, poststämplat Sydjyllands postcenter.


Paketet kom från Karina och Maria som har bloggen KarMa quilt och innehållet var min vinst från deras giveaway. Tre underbara batiktyger och DMC garner i färger som passar perfekt till tygerna, vlieseline och ett jättefint julkort.



Tusen tack Karina och Maria för den fina vinsten!!!

Någon som var mindre glad över paketet i brevlådan var sambon som muttrade - Vad har du köpt nu då?

Kommentaren kan eventuellt kopplas ihop med att jag var ute och shoppade lite i lördags... inte så mycket men desto dyrare. Det blev en symaskin till. En yngre syster till min Aurora. Så nu kan jag sy och brodera samtidigt, förhoppningsvis ska det blir lite fart på broderandet nu!

Jag premiärsydde på lillasyster igår, hon spinner som en katt. Letade rätt på ett gammalt UFO, en julduk som nästan var klart och som nu har begåvats med både baksida och lite kviltning.



Det innebär också att jag har klarat av att få ett projekt klart till denna månads OPAM. Sambon tyckte jag kunde sy en duk till fikarummet på hans jobb, så denna får följa med dit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...