torsdag 31 december 2009

Slutet är nära

... på 2009 alltså, endast några timmar återstår.

Så här i slutet av året är det dags att summera lite. Även om tiden har rusat förbi, så inser jag att jag har hunnit med en del under året som gått. Jag har varit med i One Project a Month som May Britt och Kris har hållt i. I januari förra året gjorde jag en lista över mina UFO'n. Ett projekt har gått i scrapslådan, jag insåg att den turkos-bruna väskan aldrig någonsin skulle bli som jag tänkt mig. Sex UFon har blivit klara och kvar återstår sex stycken. Något ska jag väl ha att göra nästa år också, hihi. Så här ser listan ut just nu.

1. Glidelåsväska (2008)
2. Tänk rosa quilt (2008)
3. Grön vårlöpare med blomapplikationer (2008)
4. Blåvita grytlappar (2003)
5. Blåvit löpare i SnS (2008)
6. Löpare med yra höns (2008)
7. Löpare med broderade tuppar (2005)
8. Convergence (2007)
9. Turkos-brun väska (2007)
10. Höstlöpare i dubbla blockhus (2006)
11. Kasse i japanska tyger (2008)
12. Grytlappar med äpplen (2005)
13. Jullöpare – Friendship star (2003)
14. Julduk 6-uddig stjärna (2005)
15. Jullöpare i SnS (2007)

Utöver detta har några WIP blivit klara också, en fullständig lista finns här till höger. Det har inte skett några underverk, och jag har inte lyckats med ett projekt i månaden, men jag känner mig nöjd. Jag tror inte att jag har skapat så många nya UFO'n. (I morgon ska jag samla mod till mig och kolla :o)

Årets sista månad blev två projekt klara. Dels sex-uddiga duken som jag visat tidigare och dels en julduk som jag köpte tyger till förra hösten. Den fick bli en julklapp till världens bästa mamma.



Jag vill önska alla ett Gott slut på 2009 och ett Gott Nytt 2010!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...