söndag 29 mars 2009

Sommartid

Två gånger om året är det meningen att man ska bli varse hur många klockor man omger sig med. Klockradion, mobilen, armbandsklockan och köksklockan har jag hunnit ställa om, men det är ett antal kvar som (förhoppningsvis!) kommer att bli omställda de närmasta dagarna.
Ute känns det inte direkt som sommartid. Senast i fredags kom det ca 10 cm snö, varav det mesta smälte redan igår. Ganska onödigt!
Det känns som tiden rusar iväg. Jag har ännu inte packat upp väskorna efter syträffen förra helgen. Kanske dags att göra det nu? Jag har inte hunnit sy klart något till OPAM ännu, men jag har ju två dagar till på mig. Det känns lite stressigt, men man är ju lite tävlingsmännsika och har man hoppat på en utmaning så svider det att inte klara av det. Förresten känns det som det nyss var jul. I köket hänger fortfarande julgardinerna uppe. Tur att det ialla fall inte är tomtar på dem
Kan man inte få stanna klockan istället för att ställa fram den???

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...