torsdag 21 maj 2009

Ny väska och redo för NQT

Började med en "Glidelås-väska" i september förra året, men det tog stopp av någon anledning. Har plockat fram den då och då, men stoppat tillbaks den i högen med pågående projekt. Men så tänkte jag att ska jag åka till NQT måste jag ju ha en ny väska! Nu är den klar, och jag är redo att åka!
Så här ser den ut


Det går att öppna den i sidorna, så att den blir större



Och knäpper man upp knappen i mitten blir den rätt rejält stor.


Eftersom den har legat till sig ett bra tag, får den bli mitt bidrag till OPAM denna månad.

Har förresten varit ute i trädgården och fotat, för nu blommar rhododenron och äppelträdet håller på och spricker ut i blom!

1 kommentar:

Marianne´s hantverk sa...

Vilken praktisk väska, Har inte sett sån tidigare. Kul ide.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...