måndag 4 maj 2009

Länge sen sist

Jag ser att det är drygt två veckor sen jag bloggade sist, och då skrev jag att jag skulle tömma kameran... kan väl säga att det inte har hänt så mycket sen dess.
Men på andra fronter händer det desto mer... för en månad sedan hade vi 10 cm snö på vår gräsmatta och det var full vintermundering som gällde. Denna helg har jag gått i T-shirt och fått lite färg på armarna. Gräsmattan är numera grön och har växt en hel del. Tur är väl det för då syns det inte att vi inte har krattat. Vi får väl se till att klippa sönder löven istället.
Deklarerat har jag i alla fall hunnit att göra. Godkände den på nätet straxt före kl 22, drygt två timmars marginal! I god tid med andra ord hihi. Symaskinen blir mest lyft i och ur väskor, men behöver inte jobba så hårt. Däremot har jag broderat en del, men inget som är färdigt och kan visas upp. Jag hoppas att jag hinner sy en del i helgen som kommer för det behövs. Ufo-högen minskar inte, men listan på allt jag vill göra blir bara längre och längre. Märkligt, inte sant?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...