onsdag 8 juli 2009

Nedräkning pågår

7 arbetsdagar kvar till semestern. Men det går rätt bra att jobba, det är ganska lugnt och stilla. Fast visst längtar jag till ledighet!!!
Familjen har stuckit iväg till husvagnen och nu är jag ensam hemma igen. Jag motar bort tystnaden med symaskinens surr och fortsätter att jobba undan i UFO-högen. Nu håller jag på och kviltar sonens pirattäcke som jag har tänkt ha klart till han kommer hem.  Det är väldigt skönt att se att UFO-högen krymper!
Jag kom på att jag glömt ladda upp bilder... jag har haft krångel med Java på min PC och då funkade det helt enkelt inte. Nu är det fixat, och här kommer bildbevis på att första blocket i BOM'en Truly Scrumptious är färdigt.






På semestern hoppas jag att det blir massor av broderitid...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...