fredag 17 juli 2009

Nu är det nära

Till semestern alltså. Bara en ynka arbetsdag kvar och sen har jag ledigt i fyra veckor.
28 dagar utan något inplanerat förutom att vi åker till mina föräldrar på landet första veckan. Vi tar dagarna som de kommer och vad som passar till vädret. Jag hoppas naturligtvis på att få mycket sytid! Jag har laddat upp med handsömnad och till landet får nog symaskinen åka med.
Sytt har jag gjort lite den här veckan också, även om jag inte hunnit lika mycket nu när familjen är hemma och stör mig hihi. Jag gjorde broderiet till AnnAKa's stitcherymapp för flera månader sedan. Nu infann sig lusten att sy resten och sent i går kväll sydde jag de sista stygnen på kanten. Den var faktiskt lättare att sy än jag hade räknat med. Inte en enda svordom under sömnadens gång! Kan det ha hängt i hop med att jag läste igenom beskrivningen ordentligt innan jag började ??
Här är i alla fall bilderna på den
Framsidan


Baksidan med ficka


och så insidan



Som ni ser har jag redan flyttat in i den. Jag håller på och broderar på Truly Scrumptious BOM från Cinderberry Stitches. Och det är den som får följa med på semestern.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...