torsdag 26 augusti 2010

Min skattkista

När det inte ligger tråkiga fönsterkuvert i min brevlåda gillar jag den. Ja jag tycker till och med att den är som en skattkista!

I början av veckan låg det ett kuvert från Maja i den. Hon fick reda på att jag samlar på grodor och tycker att jag ska börja samla på grodtyger också.



I går fanns det ett stort kuvert utan fönster. Det kom från Cano. Jag har lovat att sy något/några afrika-täcken av dessa tyger i härliga färger!



Tusen tack till de generösa tjejerna Maja och Cano!!!


I juli var jag med på Quilt Fabric Delights online-evenemang "Christmas in July". Förutom att vi fick nya mönster nästan varje dag var det ganska mycket tävlingar och en Bingo. När Bingon var slut hade jag flest ord kvar som inte hade blivit avbockade. Den här gången var det dock inte fel att komma sist för det fanns ett jumbo-pris, och idag låg det ett kuvert ända från Australien i "skattkistan" - min vinst, några fina juliga knappar designade av Lynette Andersen.



Så här bra utdelning brukar det inte vara i skattkistan varje vecka. Man kanske ska nät-shoppa lite i helgen så att den fylls med godsaker nästa vecka också ?!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...