fredag 20 augusti 2010

Utmaningen

Jag klarade att bli färdig med utmaningen, i god tid! Hade hela två dagars marginal.


Utmaningen fick jag och några till av Maja i slutet av juni. Vi fick varsin bit av ett tyg med snäckor som vi fick sy vad vi ville av. Vi fick lägga till hur många tyger vi ville, kravet var att det tyg vi fått skulle synas.



Tyget jag fick av Maja och de tyger jag la till.


En enkel match kan tyckas, men om tyget inte talar om vad det vill bli??? (Jo då tyger kan prata!) Efter att vi blängt på varandra en tid, tyget och jag. Bestämde jag att det skulle bli en löpare.



Jag fick med både vatten och sol och lite vågor i löparen och känner mig nöjd med resultatet. Nu är det bara stugan vid havet som saknas ;o)

Vill du se hur de andra tacklade utmaningen, kika in i Majas blogg och kolla. Tack Maja för att jag fick vara med i utmaningen!


Jag har nu kört en mjukstart på jobbet med två arbetsdagar innan helgen. Lagom arbetsvecka tycker jag! I helgen ska det kviltas afrika-täcken!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...