fredag 7 januari 2011

Flyttdax

Eftersom zoomin kommer att lägga ner kände jag mig plötsligt lite hemlös... Så detta är från och med nu mitt nya hem här på webben. Välkommen. stig in!



Det känns lite tomt och det ekar, men jag ska strax få upp tavlor på väggarna och möblera så att det känns hemtrevligt.


I förrgår blev det ytterligare fyra mug rugs sydda. Beställda och designade av min 8-årige son. Storasyster fick vara med och välja tyger.


Tyvärr blir inte färgerna något vidare när man fotar i lampljus, det är starka, klara färger även om man inte kan tro det.

Kramar Ullis







6 kommentarer:

annemarlen sa...

Hej Ullis.
Vi är många som känner oss hemlösa nu, tror jag.
Kram o tack för att du kikade in hos mej. Jag spar din länk och ska försöka ordna till en bra sidomeny med länkar.

annicka sa...

Hej Ullis, kul att du finns på bloggspot men tycker allt väldigt synd om er alla som får era Zoomins nedlagda. Muggmattorna är ena riktiga färgklickar!

Quiltemarerittet sa...

Hej Ullis! Välkommen till Blogspot! Detta blir bara bra.

Birgitta i Gävle sa...

Hej Ullis
Så många vi är som far runt och letar ny bostad. jag ser ju att de flesta (?) har valt blogspot. Jag finns ocks¨å här men tycker att

http://birgittas.bloggplatsen.se/
så det blir nog där jag kommer att skriva.

Anonym sa...

Hej Ullis. Jaha, då får vi lära oss lite nytt i datavärlden när vi nu startar nya platser åt oss.
Gillar dina muggmattor.

Jenny sa...

hejhej,
kul att du är igång och oj, du är ju rena rama helpdesk för alla oss noviser :-)
När jag ser din blogg hos min ohc andras står det att den uppdaterades senst för 3 månader sen. Måste vara nåt knas??
krma Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...