onsdag 6 oktober 2010

Rekordsnabbt

Redan onsdag och halva veckan har gått. Det är inte lätt att hänga med i svängarna när det tillvaron fullkomligen rusar fram!

I torsdags skickade jag en beställing till Fabric shack, och på fredagen fick jag en bekräftelse att de skickad min beställning. Och hör och häpna! Redan igår kom paketet! Leverens från USA på fyra dagar!

Ett tjockt och bulligt paket på köksbordet kan verkligen förgylla en helt vanlig tisdag :o)



En jelly roll och ett kompletterande tyg av serien Bliss från Bonnie & Camille.

Jag har en plan, men man vet aldrig riktigt säkert... Jag ska klappa på den och beundra den ett tag innan jag bestämmer mig (och så måste jag ju ha en kakburk ledig innan jag kan göra något med den :o

Och så ett jultips till. Shabby Art Boutique utlovar massor av tutorials med tips på på hemgjorda julklappar. Första tipset postades igår, så skutta dit på en gång så du inte missar något!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...