söndag 10 oktober 2010

Söndag

Om veckorna går fort, så fullkomligen rusar helgerna förbi! Kan man inte bromsa tiden? Jag hinner inte med!

Att jag dessutom har något virus i kroppen gör inte saken bättre. Får se om det stannar vid ont i halsen och snuva eller om det bryter ut något.

Den här veckan har det inte hänt så mycket i syrummet. Men i en av kakburkarna hittade jag ett färdigbroderat block av Truly Scrumptious. Det måste ha legat där i runt ett år. Nu är ramarna kommit på plats på detta block.



Bara sju block kvar, det går inte fort med denna BOM, men så var det inte tänkt heller, det är ett fem-års-projekt!

Nu är i alla fall första lådan tom och ett av höstens alla kursprojekt åkte ner där i stället med förhoppning om att det ska kunna bli klart.

I en annan låda hittade jag fjolårets julmysterie från 9na's smutthull. Så nu håller jag på och avslutar broderierna. Så började jag med ett julprojekt i alla fall :o)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...