söndag 31 oktober 2010

Syhelg



Nu är jag hemma igen efter en härlig syhelg. Det är så mysigt att träffa alla sykompisarna och sy ihop. Fast vi hinner också prata en massa, gå runt och kolla vad de andra gör, fika en del och ju mer klockan blir desto fnittrigare brukar det bli. Och om sanningen ska fram så skulle det antagligen bli mer gjort hemma. Men det som är viktigast med syträffarna är att vi träffas och umgås och har kul tillsammans! Idag är jag lite trött. Somliga stannade uppe för att kontrollera att klockorna ställdes om ordentligt från sommartid till vintertid innan vi kröp i säng ;o)
Jag har sytt klart mina Hunters Star block.



De ska bara sys ihop och förses med en bård innan jag kan quilta dem. Snart är en kakburk tom! Fast jag fuskade lite och sydde på ett mini-projekt som inte låg i någon kakburk. Inte riktigt färdigt, men bild komer så fort det är.




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...