tisdag 7 september 2010

Quiltköping - del 2

Jag börjar så sakteliga återhämta mig från helgen, men jag är fortfarande rätt så trött. Det tar på krafterna att fylla huvudet med massa intryck!

Först och främst till något som inte har med Quiltköping att göra. I förra veckan damp det ner ett kuvert i brevlådan. Det kom från Cano och innehöll ett par söta grodtyger.


Tusen tack snälla Cano!!!

Nu har väskorna hunnit bli uppackade och jag har fotat helgens inköp.


En rulle med röd-vita tyger (SquareLiz), en bunt röda o
orangea tyger (Imagering) Svart-vita tyger (Janets tyger)
Bunt m turkosa tyger (Textilia) tre stycken FQ (Lapp på lapp)
Valdani brodertråd och quilttråd (Imagering).



Några mönster, Strippers-mallar, bok och Kaleidoscope-linjal
från Marti Michell och ett väskhandtag (Tyger o ting)



Sist men inte minst fick jag en överaskning från rumskompisen Lizzan som hade rensat lite i tygskåpet. Tusen tack!


Nu dröjer det två år innan det är dags för nästa Quiltköping 2012. Men det är lika bra att börja mata spargrisen på en gång!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...