måndag 27 september 2010

Stiltje i syrummet

På syfronten är det lite stiltje just nu. Jag håller på och brottas med Mount Tvättberg! Berget har fått växa till oanade proportioner och måste åtgärdas innan det tar över hela huset. Ett och annat lagningsarbete hittas också i högen, det är lika bra att ta hand om det också när man ändå är igång. Det är dock inte riktigt den typ av sömnad jag helst roar mig med.

Det som står näst på tur i syrummet är mitt Bali-pops projekt. Alla blocken är klara och barnen har hjälpt mig med utlägget. Så här ligger prydliga numrerade högar och väntar på ihopsömnad och bårder.

Det duggar tätt med blog-hops just nu. I dag startar två stycken. Jag tipsade nyligen om Fall-o-ween, den andra håller Pat Sloan i. Hon har varit med och utvecklat en serie med nya linjaler (behöver man fler?) och vill naturligtvis göra reklam för dem.





Jag gissar att det bjuds på en del godbitar och utlottningar.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...